۳ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲

استاندار چهار محال و بختیاری مطرح کرد؛

تسریع واگذاری زمین برای اجرای طرح های اشتغالزایی در خانمیرزا

تسریع واگذاری زمین برای اجرای طرح های اشتغالزایی در خانمیرزا

خانمیرزا- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه واگذاری زمین برای اجرای طرح های اشتغالزایی در خانمیرزا باید تسریع شود، گفت: منابع طبیعی استان باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خانمیرزا با بیان اینکه این شهرستان تازه تأسیس است، اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای استقرار دستگاه‌های اجرایی و ساخت مسکن، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و طرح‌های اشتغال زایی باید آزاد سازی شود.

وی با اشاره به اینکه منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری باید آزادسازی زمین را در شهرستان خانمیرزا تسریع کند، عنوان کرد: ساخت مسکن موجب افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ایجاد اتاق فکر در این شهرستان را ضروری دانست و ادامه داد: افراد نخبه، صاحب‌نظر، دانشگاهی و معتمد باید در این اتاق فکر عضو شوند و راه حل برون رفت از مشکلات و توسعه استان را بررسی کنند.

حیدری با بیان اینکه جذب منابع اعتباری و تسهیلاتی باید تسریع شود، افزود: مدیران باید اعتبار جذب شده را در محل خود هزینه و از برگشت اعتبارات جلوگیری کنند.

وی به ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: این مهم باید در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف را اولویت کاری مسئولان استان عنوان کرد و افزود: به منظور تأمین آب پایدار شرب، کشاورزی و صنعت باید با وحدت، همدلی و همراهی تمامی مردم، مسئولان فعالیت کرد.

کد خبر 5382838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha